მიიღეთ სწრაფი დახმარებით ყველა კითხვაზე პაუსხი 10:00–დან 18:00 სთ – მდე, ხოლო ამ პერიოდის შემდგომ ჩვენ კვლავ მივიღებთ თქვენს შეკითხვებს და გიპასუხებთ რამოდენიმე წუთის ან საათის ინტერვალში.
დაუკავშირდეთ ჩვენს სატელეფონო ცენტრს ნომერზე 2 11 00 12 ყოველ დღე 10–დან 18 სთ –მდე და მიიღოთ საინფორმაციო, ფინანსური და სასწრაფო ტექნიკური დახმარების მოთხოვნის არსებობის შემთხვევაში სწრაფი პასუხები.
თქვენ შეგიძლიათ ეწვიოთ ჩვენს სერვისცენტრს მისამართზე, ილია ჭავჭავაძის გამზირი, ნომერი 11 ( ორშაბათიდან პარასკევის ) ჩათვლით ან გამოგვიგზავნოთ მოთხოვნა შეხვედრის დანიშვნაზე და ჩვენი წარმომადგენელი თავად შეგხვდებათ შეთანხმებულ ადგილზე.
თუ თქვენ არ ხართ ჩვენი მომხმარებელი და არ შეგიძლიათ ბილეთის გახსნა, შესაბამისად ვერც ცოდნის ბაზიდან მიიღეთ თქვენს კითხვაზე პასუხი და გსურთ ჩვენთან დეტალურად ინფრომაციის მიღება, დაგვეკონტაქტეთ კონტაქტის გვერდით.
თუ კი თქვენ გაგაჩნიათ ტექნიკური პრობლემა შეგიძლიათ გახნათ დახმარებით ბილეთი თქვენივე ბილინგ პანელიდან და მიიღოთ ყველაზე სწრაფი დახმარება, ტექნიკური სამსახური მუშაობს ყოველ დღე 24 საათის განმავლობაში
ჩვენ თქვენთვის შევქმენით ცოდნის ბაზა საიდანაც შესაძლებლობა გეძლევათ თავად მიიღოთ კითხვებზე პასუხი სრულიად დამოუკიდებლად! ცოდნის ბაზა ყოველთვის განახლებადია შესაბამისად თქვენ ყოველთვის მიიღებთ მეტს ინდივიდუალურად.